BSTU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bstu.ru/jspui/handle/123456789/4139
Title: Маркетинговые факторы и атрибуты восприятия территории
Authors: Пономарев, И. Н.
Keywords: Авторы БГТУ
глобализация
экономическая среда
образ территории
инфраструктура
инновации
конкурентоспособность
Issue Date: 2021
Publisher: Издательство БГТУ им. В. Г. Шухова
Description: Пономарев И. Н. Маркетинговые факторы и атрибуты восприятия территории / И. Н. Пономарев // Белгородский экономический вестник. - 2021. - № 2. - С. 47-50.
URI: http://dspace.bstu.ru/jspui/handle/123456789/4139
Appears in Collections:2021 год

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БЭВ июнь, 2021-47-50.pdf478.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.