BSTU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bstu.ru/jspui/handle/123456789/4255
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДоможирова, О. В.-
dc.contributor.authorЗахаров, Г. Ю.-
dc.contributor.authorФедорус, С.-
dc.date.accessioned2022-01-10T09:54:48Z-
dc.date.available2022-01-10T09:54:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.bstu.ru/jspui/handle/123456789/4255-
dc.descriptionДоможирова О. В. Роль маркетинга в повышении конкурентоспособности предприятия / О. В. Доможирова, Г. Ю. Захаров, С. Федорус // Белгородский экономический вестник. - 2021. - № 4. - С. 35-42.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherИздательство БГТУ им. В. Г. Шуховаru_RU
dc.subjectАвторы БГТУru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectрыночные условияru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.titleРоль маркетинга в повышении конкурентоспособности предприятияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2021 год

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35-42.pdf508.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.