BSTU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bstu.ru/jspui/handle/123456789/3849
Title: Технология ребрендинга : социально-этичный подход
Authors: Щетинина, Е. Д.
Демьяненко, Д. А.
Устинов, В. А.
Keywords: Авторы БГТУ
ребрендинг
рестайлинг
редизайн
рынки
товары и услуги
управленческие решения
маркетинг
индекс Джини
Issue Date: 2020
Publisher: Издательство БГТУ им. В. Г. Шухова
Description: Щетинина Е. Д. Технология ребрендинга : социально-этичный подход / Е. Д. Щетинина, Д. А. Демьяненко, В. А. Устинов // Белгородский экономический вестник. - 2020. - № 2. - С. 85-90.
URI: http://dspace.bstu.ru/jspui/handle/123456789/3849
Appears in Collections:2020 год

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf87.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.