BSTU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bstu.ru/jspui/handle/123456789/3475
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩетинина, Е. Д.-
dc.contributor.authorАльромхин Савсан-
dc.date.accessioned2020-03-17T09:22:58Z-
dc.date.available2020-03-17T09:22:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.bstu.ru/jspui/handle/123456789/3475-
dc.descriptionЩетинина Е. Д. Современные методы маркетнговых исследований / Е. Д. Щетинина, Альромхин Савсан // Белгородский экономический вестник. - 2020. - № 1. - С. 49-54.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherИздательство БГТУ им. В. Г. Шуховаru_RU
dc.subjectАвторы БГТУru_RU
dc.subjectмаркетинговое исследованиеru_RU
dc.subjectинтернет-исследованияru_RU
dc.subjectцентра общественного интересаru_RU
dc.subjectинформационно-коммуникационных технологий ИКТru_RU
dc.titleСовременные методы маркетнговых исследованийru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2020 год

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf191.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.