BSTU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bstu.ru/jspui/handle/123456789/2663
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩетинина, Е.Д.-
dc.contributor.authorАртемова, В.А.-
dc.date.accessioned2019-04-11T07:35:36Z-
dc.date.available2019-04-11T07:35:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.bstu.ru/jspui/handle/123456789/2663-
dc.descriptionЩетинина Е.Д. Стратегический маркетинг. проблемы и задачи современного маркетингового плана / Е.Д. Щетинина, В.А. Артемова // Белгородский экономический вестник. - 2019. - № 1. - С. 72-76.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherИздательство БГТУ им. В. Г. Шуховаru_RU
dc.subjectАвторы БГТУru_RU
dc.subjectстратегическое планированиеru_RU
dc.subjectмаркетинговый планru_RU
dc.subjectминимальныйru_RU
dc.titleСтратегический маркетинг. проблемы и задачи современного маркетингового планаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2019 год

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf266.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.