BSTU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bstu.ru/jspui/handle/123456789/4049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабаева, Г. Б.-
dc.date.accessioned2021-03-17T09:12:09Z-
dc.date.available2021-03-17T09:12:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.bstu.ru/jspui/handle/123456789/4049-
dc.descriptionБабаева Г. Б. Современный маркетинг в условиях COVID-19. Цифровые технологии / Г. Б. Бабаева // Белгородский экономический вестник. - 2021. - № 1. - С. 55-59.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherИздательство БГТУ им. В. Г. Шуховаru_RU
dc.subjectАвторы БГТУru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectCOVID-19ru_RU
dc.subjectпотребительская средаru_RU
dc.subjectрекламе во время кризисаru_RU
dc.subjectтехнологии digital-маркетингаru_RU
dc.titleСовременный маркетинг в условиях COVID-19. Цифровые технологииru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2021 год

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БЭВ март, 2021-55-59.pdf589.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.